LET'S GO..

Thursday, July 12, 2012

Sadness.






Semalam , lepas balik dari amik adik aku balik sekolah agama , Dalam pkol 5.40 Macam tu . 
Aku pecot lah motor Honda bapak aku tu . Ingat nak cepat hantar adik aku pergi 
mengaji then nak pergi rumah Dayah , Tapi last last kelain jadinya . Masa xcident tu , Aku dengan adik aku terjatuh sbb tergesel kat kereta . Nasib baik adik aku tak ada apa apa . Yg kena , Aku lah . Sbb aku yg bawak . Dalam masa tu , Tuhan jea yang tahu betapa
sakitnya aku . Sokey lah . Aku still boleh angkat motor . Aku bawak motor sampai rumah , balik balik terus aku menangis tengok darah banyak kat tangan . Ibu tanya , aku buat taktau jea . Masuk bilik menangis sampai tertidor . Sedar sedar kaki kiri aku sakit sangat sampai tak boleh berdiri . Harini baru aku pergi Hospital , Kena Xray . Alhamdulillah takda apa yang teruk . doktor kata , Tulang kaki aku lari :) . 


No comments:

Post a Comment